torsdag 11 februari 2010

Man är väl förberedd

Frågor som jag inte kunnat svara på så här mindre än ett dygn innan vi åker till London:

Vilket hotell ska ni bo på? Vad står pundet i nu? Vilken flygplats flyger ni till?

Andra frågor som jag visserligen inte fått, men som också skulle förbli obesvarade om de ställdes:

Hur mycket pengar har du att röra dig med? (Det där idiotsäkra stället i kastrullerna i bokhyllan visade sig vara inte så idiotsäkert. Båda bankdosorna är spårlöst försvunna. Nu kan jag inte logga in på banken och jag har inte en jävla aning om hur mycket pengar jag har på mitt konto).

Joråsåatte. Förhoppningsvis kommer vi dit i alla fall. Eller så hamnar vi i Hamburg. Men jag är ganska säker på att det är i morgon vi ska åka.

2 kommentarer:

Sockiss sa...

var ligger england? är det i himlen? finns det änglar där?

Mångmamma sa...

Jamän, lycka till då! ;)