måndag 15 februari 2010

Honey, I´m home!

Sådärja, nu är jag hemma igen. I landet med evig vinter där folket klär sig i vinterskor. I England däremot är man helt ute om man inte trippar runt i små pumps med öppen tå utan strumpor. I februari. Eller ja, männen hade naturligtvis inte det på sig. Inte vad jag såg i alla fall. Men jag kanske bara rörde mig i fel kvarter.

Hursomhelst, jag var lite orolig innan jag åkte över att de skulle ha tråkigt här hemma utan mig, inte orka hitta på något och bara sitta hemma. Men det löste de så fint så, Charles gick och skaffade sig öroninflammation så här har det varit vakna nätter och besök på näraukten. Livat värre med andra ord.


Själv har jag sovit ungefär 4 timmar i natt, har en finne på hakan och så gamla linser att jag känner mig tvingad att bära glasögon hela dagen idag. Är man så snygg finns det egentligen bara en sak att göra: lägga sig och somna om. Håll tummarna för att jag är snyggare när jag vaknar igen.

4 kommentarer:

Knaada sa...

Lycka till å sov så gott! :)

Maria sa...

Det gick väl sådär. Men man kan väl inte vara snygg alla dagar antar jag...

Trollets mamma sa...

Choklad hjälper för allt! Precis allt! Ät.

Maria sa...

Skoja inte, det är ungefär det enda jag har ätit idag. Choooooklaaaaaad. Men inte fan hjälpte det mot finnen. Konstigt.