onsdag 24 februari 2010

Hipp hipp hurra!

Idag säger vi grattis till Björn hörrni, han fyller 29 år. Jag vet så ung, sååååå ung.

Han firar sig själv idag med falsk kräksjuka* och ligger isolerad i sovrummet. Själv hade jag nog inte valt att göra så just på min födelsedag, men det är ju hans val. Han är kanske lite för ung för att förstå att det finns bättre sätt att tillbringa sin födelsedag på.

Men vad säger ni, ska vi ta och hurra lite för honom? Grattis på födelsedagen älskling, hurra hurra hurra hurra!




*Falsk kräksjuka, även känd som inbillningssjuka. Man påstår sig må illa men kräks aldrig. Oerhört svårbedömt för omgivningen att veta hur sjuka dessa personer egentligen är.

10 kommentarer:

Anonym sa...

En toyboy, eller boytoy... Hurra för Björn! Grattis på födelsedagen! Hoppas att du blir frisk fort! Kram/Sissel

Anonym sa...

Du har den överlägst bästa och roligaste bloggen! Är så glad att jag har hittat hit även om jag inte minns hur det gick till när jag hamnade här. Men glad blev jag.

Grattis till Björn!
Otroligt hur han kan välja att bli sjuk just sin födelsedag, tycker han inte om tårta?

Björn sa...

Tack Sissel och tack anonym. :-)

Tänkte bara sa...

Grattis till Björn.
Ge honom ett gäng spypåsar i present.

Anonym sa...

Happy Birthday Björn! You are a Big Bear now :-) Ska jag skicka lite anti-må-illa meducin till dig? Men då får du se till att lura Maria i så där 12 dagar till :-)

Frida sa...

Grattis Björn, din lilla simulant! ;D
Hoppas att du står på benen snart så du kan bli ordentligt firad som sig bör när man är gammal.

Kram till er båda!
/Fridolf

Björn sa...

Tack alla bloggisar! Jag är överväldigad av er vänlighet!

Maria sa...

Anonym: Tack ska du ha! Jag blir alldeles generad!

Och Björn, tyvärr måste jag ta tillbaka din present nu. Man får aldrig -inte under några omständigheter - använda ordet bloggisar. Om du har tur får du en ny present nästa år.

Björn sa...

Ni är ju bloggisar!

Malin J sa...

Grattis till björn