torsdag 25 februari 2010

Ikväll loggar jag ut

Jag tar en liten paus hörrni, bara för idag. Vi har begravt min farmor idag och det var en jättefin och känslosam begravning. Men jag är ganska trött nu och vill bara kramas med mina barn och Björn resten av kvällen.

Ta en liten paus ni med, bara tio minuter eller så och ring nån ni håller av men kanske inte pratar så mycket med. Farmor, morfar eller kanske pappa. Bara ring och småprata lite om vädret och visa att ni finns där. Jag lovar att ni inte ångrar er.

Vi ses i morgon igen, puss på er.

10 kommentarer:

Sockiss sa...

*kram*

Finnpajsaren sa...

Ska jag göra. Kram till dig!

Anonym sa...

Gillar att chilla hos dig!
Sköt om dig ikväll & njut av dina nära & kära, kram åsa

Chrissan sa...

Kram till dig!

Knasterfaster sa...

Jag har varken mamma, pappa, farmor, farfar, mormor eller morfar men jag kanske ringer till brorsan om en stund. Kram till dig!

Malin J sa...

Skickar en kram.

MonasUniversum sa...

...och här kommer en kram till. Jag hoppas att farmor hade ett långt och bra liv.

Trollets mamma sa...

*kram*

Tekrånglat sa...

Tråkigt med din farmor.
Läste precis detta:

http://www.familjeliv.se/Forum-5-82/m51016097.html

och tänkte på din blogg.

Maria sa...

Tack fina, snälla ni! Min farmor hade ett långt och lyckligt liv och efterlämnade sig fem barn, 14 barnbarn och tre barnbarnsbarn. Puh! Det var en väldigt fin begravning, men man blir nog lätt lite trött och mentalt utmattad efter sådana känslofyllda tillställningar. Men idag är jag tillbaka på banan igen!

Och Tekrånglat, haha! Jag tror väl kanske inte riktigt att det är helt sant, men att driva med små gnagare är alltid rätt enligt mig.