söndag 28 november 2010

Upptagen söndag

Ojojoj, jag har inte riktigt haft tid med er idag. Har varit upptagen av rätt allvarliga saker faktiskt. Som att baka och äta pepparkakor till exempel. Det är viktigt att det blir rätt liksom. Så att man inte råkar äta upp något annat, eller gud förbjude, baka ut något annat.

Men ni behöver inte oroa er, allt har gått bra. Pepparkaksälgarna ligger tryggt i min mage nu. Så himla skönt att det inte finns några kalorier i pepparkakor, så att man inte går upp i vikt av dem. För jag kommer äta såna varje dag fram till jul nu. Mera pepparkakor åt folket!

3 kommentarer:

Helena sa...

Så himla amatörmässigt att äta de färdiga kakorna. Det är ju degen som är godast! ;)

Musqot sa...

Åååh pepparkakor! Jag skulle kunna leva på pepparkakor, eller ja skulle kunna, jag menar jag lever på pepparkakor;) har fått en virkad pepparkaka av min snälla mamma, den är fin men inte lika god;)

Fin blogg! Ha en trevlig kväll!

Lotta sa...

Och sa blir man ju snall av pepparkakor! Sa om nan skulle (galet nog) ifragasatta pepparkaksmumsande sa kan man bara beratta hur det ligger till.