söndag 14 november 2010

Dokumentering

Igår klädde vi upp oss, hela familjen, för att gå på femtioårskalas. Och jävlar vad snygga vi var - speciellt jag! För jag såg så där smal och bra ut, och inte alls som att jag tillbringat hela hösten med att tvångstrycka in choklad i munnen varje vaken sekund. I alla fall när jag tittade på mig själv i spegeln här hemma och jag höll in magen och stod i exakt rätt vinkel och belysningen var ganska dämpad. Men det var nog ungefär alla på festen såg mig, så de tyckte nog också att jag var smal och snygg.

Men vi tog inga kort! Jag grämer mig så över det idag, inte en enda bild finns det på mig från igår. Eller på de andra i familjen heller, de var rätt snygga de också som sagt var.

Så därför känner jag att jag måste skriva om det här, berätta för er om hur snygga vi (jag) var igår, så att det finns dokumenterat inför eftervärlden. Så nu vet ni. Snyggt som fan. Igår.

6 kommentarer:

Moni sa...

Ja, det var verkligen synd att du inte har bildbevis på att du ser snygg ut även i november. För det är ju ingen konst att se snygg ut i färgglada, lätta sommarkläder, med bruna ben och semesterutvilat ansikte :)

Tantaluran sa...

Herregud, tur du skrev ner det. Viktiga saker ju!

Anonym sa...

Hahaha, precis! Aldrig fotar någon en när man är så där sjukt snygg- vad är det med folk? Var är all paparazzi?
Stort grattis till din snygga söndag!
/L

Stockholm Under Ytan sa...

Vi tror dig!

Finnpajsaren sa...

Fan vad snygga ni var!

Catharina sa...

Superläckra!