torsdag 4 november 2010

Hur tänkte de när de gjorde en vit luva med två hål för ögonen?

Eftersom vi inte gör saker i tid i vår familj - framförhållning är för töntar - så fick jag bränna iväg igår efter middagen för att fixa kostym till Julius att ha på sig på spökfesten på dagis idag.

Jag fick till slut tag i en liten vit spökdräkt med matchande huva till. Så sen kunde jag andas ut, mitt barn kommer inte vara den ende som inte är utklädd idag.

Han kommer istället vara den mest bedårande lille Ku Klux Klan-medlemmen som nånsin gått på svenskt dagis.


5 kommentarer:

frikadellen sa...

Du såg väll till att utrusta honom med en liten mini-fackla också?

Anonym sa...

hahahahaha.. Alltid ett gott skratt hos dig. Du är för härlig!

Chrissan sa...

Huvudsaken ungen är utklädd. Eller? ;)

mimiamelie sa...

Åh, nu kommer jag bara tänka på det på kvällens stora händelse spökafton, där sonen ska vara just spöke...

Erika sa...

HAHHAHAAAAA!!!!!!!!!!