fredag 26 november 2010

Trendigt med tanter

Jag har precis gjort en pepparkaksdeg och snart ska vi titta på "På spåret". Som ni kanske märker är det sjukt trendigt att vara tant. Allt jag gör är nämligen trendigt.

Ska ni också titta förresten? Eller håller ni på och tramsar med det där jäkla Idol? (Idol är för övrigt sjukt otrendigt).  Hursomhelst, om det är någon av er som ska kolla, vill ni tävla lite? Jag kommer naturligtvis att frisera våra siffror, det är ju ändå min blogg, men ni kan ju rapportera så sanningsenligt ni kan. Sen jämför vi i kommentarsfältet och ser vem som är smartast. Nån som är på?

10 kommentarer:

LillaUlle sa...

Nja, här kör vi på att se Postkodmiljonären... jag och sambon... och sen Idol fram till nyheterna.Ingen orkar väl sitta uppe och vänta på resultet, då har man somnat för länge sedan. På spåret får man se på reprisen

Sandra sa...

På Spåret är det bästa som visas på TV, alla kategorier! Det har varit en liten julafton här hos mig i afton.

It never lets me down.

Fru Gårman sa...

Det trendigaste som finns är ju tantlivet! :D

Jenny sa...

Har ni redan fått ungarna i säng? Jag är färdig först nu...

Maria sa...

Om ungarna inte sover innan halv åtta slänger vi deras leksaker - en efter en. Vi fick 29 poäng hursomhelst, även om ingen verkade vilja tävla. Jag tänker inte tala om hur många av dem som var Björns förtjänst och hur många som var mina. Att han ensam låg bakom nästan 20 av dem är bara elakt och grundlöst förtal.

Jonna sa...

Jag fick ungefär 2 poäng. Tror jag. Jag minns inte så noga. Faktum är att jag inte ens kom ihåg frågorna och ledtrådarna nog länge för att eventuellt hinna lista ut svaren.

Björn sa...

hahaha.... nästan 20... du är söt älskling. Fick du verkligen ihop mer än 2 poäng själv?

Lit de Parade sa...

Tantgrejer är det bästa som finns :-)

M @ Lit de Parade

Singelmamman sa...

Jag dammsög.

Saralito sa...

Att vara tant är det bästa som finns. Jag drack te och kollade på spåret och stickade jag. Helt underbart måste jag säga.