söndag 7 november 2010

Egoister

Jag fattar inte hur jag har kunnat få så jävla bortskämda barn. Här sitter jag i soffan, typ mitt i natten, bara för att de ville gå upp. Och trots att jag har slagit på barnprogram så är de liksom inte nöjda. De vill se på andra barnprogram, ha välling, ny blöja, leka, ha leksaker som finns nere i källaren, och peta mig i ansiktet.

De visar ingen som helst förståelse och respekt för mig som bara vill facebooka, läsa bloggar och spela spel på mobilen. Det är fan inte ok, inte ok alls. Man kan ju tycka att de borde vara lite tacksamma över att jag faktiskt fött dem.

3 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Snart gör de också allt det där du vill göra och då blir du lämnad ifred. Jag lovar.

Maria sa...

Är det säkert?

ksth sa...

Åh, det är alltså inte bara mina barn som beter sig så där oförskämt...