tisdag 9 november 2010

Jag gillar att förvara mina kläder lättåtkomligt

Det är tydligen garderobsveckor på Ikea just nu. Typ "köp fyra heltidsdagar av ångest och skruvhelveten för priset av fem". Eller tvärtom, jag minns inte riktigt.

Jag har nämligen en så jävla bra garderobslösning själv, så jag behöver ingen ny.




Det bästa med min - förutom att den är lättöverskådlig - är att den gör att det aldrig känns så där kallt och jobbigt att sätta ner fötterna på golvet om morgnarna när man ska kliva upp.

Och så behövde jag inte skruva ihop den först.

6 kommentarer:

Chrissan sa...

Åh. En walk-on-closet som jag nyss läste om i en annan blogg.;)

Chellio sa...

Hahaha som jag. Jag kallar det för "Walk on closet"
Hihi var det min blogg du syftar på Chrissan;))

absolutvardag sa...

Hahahaaa... Dagens bästa: walk-on closet!!!

Maria sa...

Haha, det har jag missat! Men jag håller med om att det var dagens bästa :-)

Mia - mitt i livet sa...

Jag kör oxå walk-on-closet!! Halkade in på din blogg, bara sisådär, följer den nu slaviskt, du har tagit ironins konst till en högre nivå!!

lisalee sa...

Haha, det där är ingen utmaning för en mästare som mig!