söndag 25 juli 2010

Jorå

Det blev inget bloggande igår. Man kan säga att jag regnade bort. Herreguuuuuuuuud vad det vräkte ner. Så därför bestämde jag och Björn mig för att gå hem från några vänner mitt i natten. Det kallas för bra planering. Ett par kilometer i vad som kändes som en enda stor vattenpöl med tunna tygskor, tjipp tjipp tjipp.

När jag kom hem hade mina fötter lösts upp och försvunnit. Så ni förstår kanske att jag inte kunde blogga, jag skriver ju allting normalt sett med just fötterna.

För övrigt drar budgivningen igång igen i morgon. Men jag är inte nervös, nej då. Jag har bara gnagt sönder alla lister här hemma samt nött hål i parketten i vardagsrummet. Men det känns bara fräscht med en upptrampad gångstig runt bordet, man vill ju inte vara som alla andra liksom.

I morgon tänkte jag blanda vin och tabletter för att nå en mer avslappnad känsla. Typ död.


2 kommentarer:

Sockiss sa...

åh! jag vill bli som dig när jag också är 30... du känns så.. sund! och livsglad! och alldeles alldeles.... förresten går du på tjack?

Maria sa...

Nää... Men jag kanske borde?