tisdag 20 juli 2010

Jag får ingen luft

Vi har verkligen kommit in i semesterlunken snabbt här hemma. Det är så himla mysigt att få vara tillsammans alla fyra hela tiden. 24 timmar om dygnet. Jättejättemysigt, jag känner att vi verkligen stärks som familj och kommer varandra nära. (Om man med mysigt menar kvävande och hysteriskt alltså).

Och jag är jättejätteglad över att vi har en bag-in-box i kylen. Den kommer nog räcka i minst två, tre dagar. Eller så tar den slut redan i morgon till frukost, för hur var det nu igen: en box om dagen är väl bara bra för hjärtat?

4 kommentarer:

Singelmamman sa...

*rädd* Jag anade detta, nja inte hur du skulle ha det direkt, men att det är så att ha semester med hela familjen. Därför har jag skjutit upp semestern, men nu går det inte längre, på måndag börjar elän... förlåt, jag menar den underbara ledigheten.

Gafflan sa...

...hmmmm...det är skönt att gå till jobbet och vila sig lite, det förstår ju vem som helst och bag-in-box vin får du nog handla nytt i morgon ;D
Kram på dig.

Jenny E sa...

Min sambo - som vanligen gör rätt mycket som han vill och inte har heltidsansvar själv så ofta för vår dotter - suckade djupt efter EN dag av ledighet då han haft med henne på allt han gjort. Välkommen till min värld, liksom! =)

Maria sa...

Singelmamman: Jag beklagar sorgen.

Gafflan: Ja, det är tur att systemet finns på gångavstånd.

Jenny E: Jag har varit hemma i drygt ett år. Det borde fan vara olagligt.