tisdag 13 juli 2010

Allt är tydligen inte ok

Tydligen blir redan trotsiga treåringar ännu trotsigare när det är varmare än i en pizzaugn ute. Och tydligen får man inte hota dem med att gå upp till parkeringen och lämna dem där i den varma bilen medan resten av sällskapet stannar kvar på stranden och badar i ett par timmar.

I alla fall inte av blickarna att döma från sällskapet bredvid. Men alltså, det var ju bara ett tomt hot. Jag skulle ju aldrig göra så.

Inte utan att först veva ner rutorna alltså.

6 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Vad är det för lama jävlar ni sätter er bredvid? Imorrn kan ni sitta bredvid oss. Då kan vi utbyta hottaktik.

Barnarlivet sa...

Var i Sverige är ni? Jag vill sitta bredvid er idag och höra dig uppfostra barn. Säljs biljetterna på nätet?

miss universum sa...

Men hallå! Det var ju inte som om du hotade att låsa in honom i hundburen i bakluckan. Hur känslig får man vara liksom?

Singelmamman sa...

Håller med övriga kommenterare. Säljer du biljetter kommer jag också. Och kan ta med två tonåringar som du kan öva på inför framtiden.

Ting sa...

De hade bergis inga egna barn.
Eller också spöar de sina när de kommer hem.

Maria sa...

Finnpajsaren: Det skulle vara grymt. Men vi bor nog lite väl långt bort från varandra tror jag. Annars hade vi lätt kommit och stört er.

Barnarlivet: Alltså, jag har ju inget ekonomiskt sinne. Så jag gör det här gratis. Öppet för alla. Ny show nästan varje dag, oftast vid Kanaanbadet i Vällingby.

Miss universum: Nej verkligen inte! vi har ju inte ens en hundbur.

Singelmamman: Som sagt, det är gratis.

Ting: Då hoppas jag på det förstnämnda.