söndag 15 maj 2011

Till min kompis

Hej internet!

Jag har verkligen saknat dig de här senaste dagarna. Vi har ju knappt hunnit ses alls, och det känns som att vi har hur mycket som helst att ta igen. Twitter, bloggar, Facebook, nyheter, ja allt sånt som vi brukar göra tillsammans, det har det liksom inte funnits tid till.

Men jag ska bättra mig, jag lovar. Nu är det slut på de här dumheterna med att umgås med andra, dricka vin och tja, dricka vin. Det är väl typ det jag har gjort sen i torsdags. Och visst, jag har haft jätteroligt men nu ska jag bara ägna mig åt dig igen. Fina fina internet.

Hoppas att du inte är arg på mig för att jag har försummat dig.

Kram!

2 kommentarer:

Malin sa...

Haha, jag känner igen mig precis. Har haft vinparty flera dagar i rad och internet blir lidande. Vi kan inte ha det så här.

Anonym sa...

Du är förlåten / Internet