onsdag 11 maj 2011

Glöm att du får Gevalia

Hörrudu PMS. Jag ogillar verkligen när du kommer så här helt oanmäld och bara stövlar in och knockar mig helt. Jag ligger ju här på golvet nu och kippar efter andan utan att riktigt fatta vad det var som hände. Det är verkligen inte ok.

Och nu när jag ändå har dig på tråden vill jag passa på att säga att jag inte gillar alls när du kommer, oavsett om det är med eller utan förvarning. Du är alltid så aggressiv, sur, grinig och jävligt otrevlig. Jag gillar inte sånt alls. Jag gillar inte dig alls.

Jag önskar verkligen att du kunde sluta störa mig. Och säga åt dina kompisar Svullen Mage och Finnar att göra det samma.

Det är faktiskt ingen som tycker om er, det kanske låter hårt, men så är det. Klipp er och skaffa ett jobb istället.

För fan.

2 kommentarer:

Emma sa...

Ha ha, du är så rolig och träffsäker! Sitter ofta och småskrattar för mig själv framför datorn till övriga familjens förundran.
Men just detta inlägg kände jag var något alldeles extra, verkligen värt att kommentera. Du har liksom en förmåga att sätta ord på varenda liten känsla. Jag fattar precis, och många fler med mig skulle jag gissa. Tack för en jävligt bra blogg med massa skitbra läsning! Mvh en småbarnsmamma från Årsta.

Helena sa...

Kanske muta med lite choklad? Det brukar hjälpa, iaf lite. :)