lördag 21 maj 2011

Inför undergången

Man blir ju lite irrationell så här när man bara har ett par timmar kvar att leva (jordens undergång och allt det där), så idag har jag shoppat massor för pengar jag egentligen inte har. Alltså, inte med hjälp av sms-lån. Jag är inte dum i huvudet. Jag rånade en tant istället.

Hursomhelst, förutom en massa nya kläder har jag även köpt nya löparskor. Jag fick stå på en glasskiva, och sen springa på löpband med en massa olika skor. Det var lite svårt att välja, men till slut tog jag de snabbaste. Hon som sålde dem sa att de hade den starkaste motorn, och det är ju bra. För man vill ju vara snabbast i löpspåret liksom.

Jag ser fram emot att springa om alla i morgon när jag testar dem för första gången.

3 kommentarer:

Annamax sa...

Själv sitter jag och pluggar, men det känns rätt jävla meningslöst eftersom undergången ändå är nära och vem bryr sig om EU-rätt då liksom? Och den där tvätten jag hängde förut hade jag ju kunnat strunta i.

Cicci sa...

Är det inte lite fusk att ha motor i skorna? ;)

Anonym sa...

Ingick det ork och kondition i skoköpet? Annacarin