onsdag 4 maj 2011

Fortfarande aj

Minns ni såret jag fick när jag försökte hyvla av mig lillfingret? Det var typ tusen år sedan, men det där jävla såret har fortfarande inte läkt ordentligt.

Det är för att det sitter så himla dumt till, jag slår i det hela hela tiden, och när jag ska dra på mig mina sneakers och måste hjälpa till i hälen med ena fingret gör jag ju naturligtvis det med just det fingret. Rasp rasp på såret liksom.

Nästa gång ska jag se till att placera såret på ett strategiskt bättre ställe. Mer koll på osthyveln liksom.


8 kommentarer:

Helena sa...

Stackars dej. Borde inte du vara sjukskriven och sängliggande med sånt där?

Fru Gårman sa...

Lillfingret ska du välja, det är ett finger som bara är ju.

LillaUlle sa...

Tänkte just det... varför fixa ett sår på ett sånt dumt ställe. Du får tänka dig för nästa gång.

Anonym sa...

Hyvla på näsan nästa gång. Den är inte så användbar.

Anonym sa...

Det var inte Roquefort så du har fått mögel i såret? Annacarin

MonasUniversum sa...

Du. Jag såg inte ditt namn i fredagens deltagarlistan. Det är ett skrivfel va?

Singelmamman sa...

Ja men Mona har en väldigt viktig poäng här!
Förutom det hade jag en klasskamrat som råkade hyvla sig på näsan. Vet faktiskt inte hur det gick till.

Anonym sa...

Hört talas om plåster? Om det/de ramlar av hela tiden så ta kirurgtejp i stället.