lördag 5 mars 2011

Floating

Men alltså. Hur tänkte jag här egentligen?




14 kommentarer:

Mångmamma sa...

Ja, det undrar jag med.
Inte för att jag lider av klaustrofobi i vanliga fall men det här skulle definitivt kunna trigga igång det!

Anonym sa...

Usch.

PGW sa...

Intressant. Måste kännas som att bli uppäten av ett mumintroll?

Fru Gårman sa...

Nä fy fan! Jag skulle dö och drunkna där inne av panik.

Tant Grön sa...

Hm. Din hjärna är helt enkelt utmattad av massa VAB och påtvingad fobiträning gällande feberhud. Du har inte tänkt klart helt enkelt.

AnnCharlott sa...

Men nu vill jag veta hur det faktiskt var.

Unknown sa...

hahhahahah Jadu.......... ?!
ler

Mina dagar sa...

Trodde först att det var en stor "mus";)
Oj,nä fy...klaustrofobi varning!

Tommy sa...

Beam me up Scotty!

hönsmamman sa...

du tänkte bli den första som bloggar om att ligga i en mänsklig tvålkopp =)

MariaS sa...

....kryp in o kom ut på en annan planet....

Maria sa...

Haha! Det var faktiskt inte alls så läskigt som jag trodde, jag vågade till och med stänga locket helt. Jag kanske inte är så klaustrofobisk som jag trodde?

Emelie sa...

Underbart är var det är! Trots klaustrofobi, men jag vågade inte stänga hela locket..: )

Fontänflickan på nya äventyr sa...

Nu blir jag tokavundsjuk. Vilken stor toalett du har!