tisdag 24 augusti 2010

Vad gör väl lite avstånd?

Det här med att hitta, det är inget vi är så bra på i min familj. Ni som varit med länge vet ju till exempel att min mamma knappt hittar hemma i sitt eget badrum

Och tyvärr tycks även Julius ha drabbats av förbannelsen. I helgen när min mamma och hennes sambo var barnvakt försökte han få med dem till en annan lekpark än en vanliga - han ville gå till regnbågsparken. Men de hittade aldrig dit, och tur var väl det.

För det hade blivit så himla jobbigt för dem att gå hem sen när de lekt klart. Eftersom just den parken ligger i Malmö.

5 kommentarer:

Jessica sa...

Ha ha, jag känner igen det där. Vi drog till Smögen i somras och då huxflux kom femåringen på att han ville gå till Vasa parken...
Knepigt många mil emellan.

Senada sa...

hahaha sött

LillaUlle sa...

hahaha... ja gissar att de hade blivit förvånade om de verkligen lyckades gå dit på en och samma dag också. En liten nätt promenad liksom...

Anonym sa...

Bara så du vet, vi har en "Rainbows End" park här i Auckland, det var väl inte den han menade :-)

Maria sa...

Jessica: Men han fick väl givetvis gå dit?


Senada: Det är inte lätt utan lokalsinne ;-)


LillaUlle: Man vet iofs aldrig med min mamma. Förutom att hon har dåligt lokalsinne är hon oftast smärtsamt hurtig också.

whielady7: Haha! Nej, men det är nog bara för att han inte varit där.