tisdag 7 juni 2011

Sommardrömmen

Gölligt va?




DET ÄR VÅRT! VI HAR KÖPT DET!

40 kommentarer:

Annan sa...

GRATTIS!! Det ser jättefint ut :) Ingen mögel?

Anonym sa...

Woho, coolt! Lite fakta, tack!

Carola sa...

Grattis! Hoppas ni får en superfin sommar där!

Anonym sa...

Wow! Var ligger det så man kan komma på lite bulle o fika i bersån?

Stjärnstoft sa...

Äntligen!!!! Grattis!

Kattis sa...

Åh the dream came true!!
Grattis grattis!

egoistiska egon sa...

Wow vad fint! Berätta mer!

Avundsjuk sa...

Grattis! Som hämtat ur en turistbroschyr.

Medelklassman sa...

Dra mej på arslet. Men som redan sagt, nu vill man veta:

1. avstånd att åka
2. storlek
3. renoveringsbehov
4. prisläge

Kom igen nu rååå.

Sofi sa...

Grattis!! Och jag vill också veta mer :D

yllet sa...

men gud vad mysigt!! Mycket pioner??

Anonym sa...

Äntligen! Tänk vad mysigt ni ska ha där framöver! Grattis!

Colombialiv sa...

Wowowowow, grattis!

Anonym sa...

Ser ju kanon ut! Hur går det med Pollen?

Greta sa...

Vad roligt. GRATTIS!

Anonym sa...

Ser jättemysigt ut! Grattis, verkligen till att ni har hittat "hem" eller bort eller vad det nu är:))

Anonym sa...

Wiho!

Knaada sa...

Som gjort för rabarbersaft, armkuddslukt och skitiga tår! Grattis!

Malin sa...

Ser jättemysigt ut! Stort grattis!

inte skyldig sa...

Grattis grattis grattis! Vi kommer på besök. När får ni tillgång till det lilla röda?

Mångmamma sa...

Myyys! Ge mig mer detaljer bara, som den ingrodda drömmen-om-landet-bo jag nu är!

Anonym sa...

Jättekul! Nu blir det svårarbetade renoveringsprojekt, getingbon i farstun, den regnigaste sommaren i mannaminne, soleksem och räntehöjning på 300%. Fast ni kanske köpte det kontant!? Grattis i alla fall. Annacarin (bor på landet hela tiden).

Pumlan sa...

Äntligen! Jag är väldans glad för er skull. Själv ska jag vara ledig och höggravid i stan hela sommaren. För att toppa detta har jag ständigt sällskap av en sjukt envis tvååring. Om jag inte pallar och måste rymma så åker jag er stuga :)

Martina sa...

Inte avundsjuk...nej då...inte alls!

Eller något.

Andreas sa...

Grattis!

Finns nån hemnetlänk? :P

Postadress Torslanda sa...

Grattis! Det ser väldigt mysigt ut!!

Maria sa...

Ok, Medelklassman - vi kör din lista:

1. avstånd att åka: Minns inte antal mil, men det ligger strax utanför Örebro. det tar lite drygt 2 timmar att köra dit, motorväg nästan hela vägen. Bara sista milen på mindre väg.


2. storlek: Ca 84 kvm. Plus! Lillstuga på kanske 40-45 kvm, med kök + vardagsrum där nere och möblerbar hall och sovrum där uppe.


3. renoveringsbehov: Taket behöver läggas om. Säljaren och vi delar på kostnaden (ca 25 000 vardera)


4. prisläge: 475 000.


Jag är så sjukt lycklig just nu så ni anar inte! Tillträde lagom till midsommar. Och nej, tyvärr ingen Hemnetlänk kvar. Men jag lovar att ni kommer få se tusen och åter tusen bilder här i bloggen sen, hehe. Hehe.

Linda sa...

Jag vill med ha en sommarstuga... men det kan man ju se i stjärnorna efter..

Karlskronamamman sa...

Grattis! Äntligen...och inget mögel?

syllis sa...

dra mig baklänges.. det var inte en dag för sent!! Bra jobbat!!

Singelmamman sa...

Men åh! GRATTIS!

112-det e lätt att slå... sa...

Gud så fint!!! Ser precis ut som min barndom! Grattis!!

Anonym sa...

Men! Strax utanför Örebro. Då har ju jag nästan krypavstånd hem från vinet, jag menar fikat.

Jenny sa...

Jamen jättegrattis. Jättefint ju! MYS!

Charles gudmor sa...

Men åh så mysigt vi ska ha där! ;) Grattis!

Anonym sa...

Ett stort grattis!!! Som ni har letat...

Nina sa...

Superfint!!! Grattis!!!

Unknown sa...

weeeeeeeeeeeeeeeeeeee Grattis !
Kram

David sa...

Åh vad det ser mysigt ut. Bodde jag inte redan i en skärgårdsdröm skulle jag med vilja ha ett sådant :) Det ser ju ut som om barnen i bullerbyn bor alldeles nästgårds. Ha en underbar sommar.

Ketchupmamman sa...

Grattis!