söndag 26 juni 2011

Som ni har längtat!

Den där låssmeden kostade 1700 kr. Så tänk på det nästa gång ni får för er att lämna hemnycklarna i sommarstugan gott folk.

Men nog om det nu, visst är det väl så att ni sitter som på nålar just nu för att ni är så ohyggligt nyfikna på det här stället som vi har köpt och ni kommer inte kunna gå och lägga er förrän jag lagt upp lite bilder där ifrån? Jo, det ante mig faktiskt. Så här kommer några. Bara för er:

Vi har världens finaste utsikt från tomten. 

Och så finns det blommor också. Jag kan ingenting om blomsorter, men jag ser att det här är röda blommor i alla fall. Och rosa.

Och prästkragar! De kunde jag namnet på.

Därför tog jag cirka hundra bilder på dem. Visst ser den här bilden liksom lite artsy ut?

En vattenpump följde det med också.

Samt den mest bedårande lilla gäststugan.

Och ett ihåligt sockerdricksträd!

En veranda med tak.

Och ett jättejättefint skåp i vardagsrummet.

I trädgården kan man spela fotboll.

Och leva i villfarelsen att man kan göra mål bara mitt på gräsmattan.

Bästa sommarstugan nånsin faktiskt.

15 kommentarer:

egoistiska egon sa...

Mycket tjusigt hörru!

Anna i Mossahus =) sa...

ser verkligen jättemysigt ut =) Vi har också lite av en sommarstuga - byggd på 1600-talet, fast på 160 kvm med stall, carport och förråd och så bor vi där året runt=) Mitt lilla paradis på jorden..

Emmet sa...

Jisses va fint! Men mest avundsjuk blev jag nästan på sockerdricksträdet. Ett sånt har jag alltid önskat mig! :)

KaosJenny sa...

Grattis!!!

bom sicka bom sa...

Fint ställe att lämna hemmanycklarna på.

mimiamelie sa...

Men åh vad fint... Lätt avis på läget men inte på dammsugning/gräsklippning/dyl

Fru Gårman sa...

Fifan vad fint! Men jag är inte avundsjuk för jag har den bästa stugan av dem alla. Så det så.

Otaliga projekt sa...

Grattis till ett schysst "plejs". Det är jag helt säker på att du är värd!
Sarah

Cissi sa...

Åh vad fint det ser ut. Grattis!! :-)

Anonym sa...

Har ni inte nycklar både du och mannen? Glömde ni nycklarna båda två? Eller är inte han vuxen nog att ha sina egna nycklar? Så kan det naturligtvis vara. Tänkte inte på det. Annacarin

Singelmamman sa...

Avis? Jag?

Ja för fan. Som sjutton. Men grattis!

Anonym sa...

Wow!
Hoppas ni ska trivas.

Anonym sa...

Ni måste köpa fotbollskor, man kan inte utvecklas som fotbollspelare i rosa Foppatofflor!

Anonym sa...

Ja jag är helt förbluffad - ni har kamera. Inte glömt den hemma. OCH ni har bevisligen använt den.

Jenny E sa...

Wohoo så HIMLA fint!