tisdag 7 februari 2012

Inte för att vara otacksam eller så

Ja men ok ödet/universum/diverse alksmäktiga gudar - jag vet att jag sa att jag inte brydde mig så mycket om den här födelsedagen.

Och jag menade det faktiskt. Men bara för det behövde jag väl inte få en jävla SKITDAG för det? Eller?

En bilnyckel är borttappad, Charles har 40 graders feber, Julius har spytt, det var stressigt som katten på jobbet, och ingen ventilation eller syre fanns det där heller.

Nästa år ska jag bry mig jättejättemycket. Jag ska bry mig så mycket att jag behöver minst tre månaders förberedelser. Är vi ok då?



11 kommentarer:

Mångmamma sa...

Men... grattis då!?
Eller?
:)

GretaG sa...

Grattis på födelsedagen!

Kom ihåg att i morgon är en ny dag med nya besvikel..... möjligheter! jag menar möjligheter!

Hoppas att barnen kryar på sig snart.

Singelmamman sa...

Men ett grattis kan du väl ta emot?

Ninja sa...

Jag har slutat fira min födelsedag vet knappt hur gammal jag är...

Jenny E sa...

Kram på dagen! Det låter det som att du kan behöva.

Johan sa...

Men grattis ändå.

Josefine sa...

Du får kräva att bli firad en annan dag. Med fullskalig uppassning etc. Du vet... ligga i soffan, bli matad med grejer, få massage, få champagnen upphälld innan du hinner vinka med lillfingret osv osv. Maxa helt enkelt. För sån här dag kan ju inte vara födelsedag!!! Men grattis ändå. Speciellt till ställföreträdande födelsedagen jag precis planerat åt dig...

Per A sa...

Jag har två grejor jag inte gillar. Spyor och borttappade nycklar. Feber har jag det relativt ok med. Katter gillar jag när jag är på det humöret. Ventilation och syre tillhör väl basbehoven.
Hoppas du får en god dagenefterdag imorrn

Lotta sa...

Grattis! Hoppas du fick lite tarta i alla fall?? Jag menar, ska man sta ut med sa dar mycket skit maste man ju fa tarta i alla fall! Hoppas nyckeln atefinns och att C&J blir friska fort!

Anonym sa...

men grattis i efterskott :D

Maria sa...

Tack hörni! Dagen slutade bra iaf, med lösgodis. Vad mer kan man begära egentligen? (Förutom den där ställföreträdande födelsedagen förstås. Den ska genast planeras in!)