tisdag 28 februari 2012

Det är viktigt att vara positiv. Har jag hört.

Man vill ju inte vara den som säger att glaset är halvfullt, det vill man ju inte.

Så istället för att tycka synd om mig själv för att jag fick ett sånt jävla migränanfall igår kväll i soffan där det kändes som att halva mitt ansikte domnade bort och Björn till slut fick leda mig in till sängen redan vid nio där jag däckade för natten - vilket sen ledde till att jag har haft ont i huvudet och mått illa hela dagen idag - så väljer jag ändå att se det som en bra grej att jag ju hade sovit så många timmar när väckarklockan ringde kvart i sex i morse.

Annars hade allt säkert varit mycket jobbigare.

3 kommentarer:

mammaV sa...

Vad härligt det är med positiva människor!

Hoppas förresten att huvudvärken är borta!

Suzan sa...

Hoppas det är bättre idag, kram!

Anonym sa...

Det är inget som är så hemskt att det inte kan bli värre!

/Marie