måndag 10 januari 2011

Jag lovar

Det är inte försent att avlägga ett nyårslöfte va? Visst är det inte det? För jag har nämligen kommit på ett nu. Jag brukar inte ge några, det är så tramsigt på något sätt med hela den grejen, men idag kom jag på ett som liksom har mer substans - som faktiskt är ganska viktigt. Jag ska börja måla naglarna. I piffiga färger. Och - och här kommer det fina i kråksången - jag ska ta bort lacket när det börjar flagna och lägga på nytt!

Va? Va? Vad säger ni? Jag är asnöjd. Det kommer bli toppen. Jag är verkligen superpeppad!

Äntligen ett nyårslöfte som faktiskt betyder något.

3 kommentarer:

Sandra sa...

Jag tycker det är ett superduper nyårslöfte! Det har jag efterlevt i många år.

Och med tiden lär du dig vilka nagellack som flagnar i så stora flak att du kan dra bort det utan att använda borttagningsmedel.

Sen kan jag ju rekommendera Orlys nagellacksborttagningsmedel i burk, stick in fingret, vrid och vips, no more nagellack.

Monica sa...

Du är ett geni!

Anonym sa...

Lycka till! Jag ger det en vecka! :D /Elin