fredag 7 januari 2011

Hej fredag


Jag tycker att det är så himla härligt med fredagsmys. Barnen skriker, vi skriker, barnen slåss, vi dricker vin, och så försöker vi äta lite mat emellan. Sen skriker barnen lite mer, jag lägger mig i fosterställning på golvet i vardagsrummet och ber att högre makter ska ska ta mig därifrån och Björn tycker att jag ska ta mig samman.

Fredagarna är verkligen de bästa kvällarna.

Men nu får ni ursäkta mig, jag ska försöka sänka ett glas vin eller två innan På spåret börjar. Om 4 minuter.

Jag blir så mycket mer allmänbildad när jag är berusad.

4 kommentarer:

Anna sa...

Underbart! Jag tar en whiskey jag, det brukar ordna sig då;)

Helena m. 4 sa...

Vad skönt att någon har samma "fredagsmys-situation" som vi... men vi har 4 barn som slåss, alltså är det mer synd om oss ;-)

Unknown sa...

:-))))

Therese♥ sa...

:)