onsdag 26 januari 2011

Jag har inte beställt det här

Men gud, jävla förkylning från hell, vik hädan!

Idag har jag utöver alla andra symptom även drabbats av ögoninflammation. Och det är ju egentligen inte så farligt i sig. OM MAN INTE HAR LINSER I VANLIGA FALL!


Så nu måste jag runt med inte bara röd svullen näsa, utan även rödsprängda svullna ögon bakom fula glasögon som får ögonen att se ut som små jävla grisögon. Fast rödsvullna så klart.

Nu ska jag gå och blanda lite morfin och glass. Det är ju ändå lill-lördag.

4 kommentarer:

Finnpajsaren sa...

Pitypitypity you!!

Ska nog också festa med lite coccilana, det är ju ändå lill-lördag.

Unknown sa...

Jupps, så det är helt rätt.
Krya på dig

Jenny E sa...

Haha, jag förstår EXAKT. EXAKT. http://busblomma.blogg.se/2010/november/typisk-otajmning.html

Stackars dig!!

Anonym sa...

Tyckte du såg lite grisögd ut idag;-) men lägg värsta glamtransiga ögonskuggan bakom glasögonen så tänker ingen på det.