lördag 22 januari 2011

Jag interagerar så bra

Men åååh, nu har jag blivit så där kass igen på att svara på kommentarer. Det är bara för att jag nästan alltid bloggar från en blogg-app på iPhonen (och så får jag mejl med era kommentarer) så jag är nästan aldrig på själva bloggen så att jag kan skriva kommentarer själv. 

Ursäkterursäkterursäkter.

I know. Men jag älskar er för att ni kommenterar och jag lovar att jag ska bättra mig! 

Hursomhelst, en av er skrev en jätterar kommentar om att hon gillar bloggen och frågade dessutom om hur man gör en sån där "Jag läser just nu". Jag hittar inte inlägget med den kommentaren, så jag svarar så här istället: jag vet inte.

En kompis frågade samma sak för ett tag sedan, och jag kunde för mitt liv inte komma på hur jag hade gjort. Men jag tror att jag valt en gadget som heter "Bild" kort och gott. Prova den!

Inga kommentarer: