söndag 9 mars 2014

#9




Idag på förmiddagen låg Frank lite på golvet och kröp. Baklänges alltså. Det är så han jobbar.










Sen somnade han så här. Om ni frågar mig ser det rätt obekvämt ut. Men hej, vad vet jag? Det kanske bara är jag som är gammal och stel.





När Frank vaknat gosade han lite med sin då ännu oklippte bror.







Efter lunchen gick Charles, Frank och jag ut på promenad och skulle mata fåglar.




Men eftersom alla andra också tänkt samma tanke var fåglarna proppmätta och ointresserade och hela vattnet var fullt med upblötta brödbitar som låg oätna och skvalpade.




Typiskt proppmätta fåglar.




Frank fattade som vanligt ingenting.





Lite senare på kvällen bröt jag mig in på den stängda idrottsplatsen (genom att mycket graciöst svinga mina små taxben över en låst grind) och sprang ett intervallpass. Sen ville jag dö.



Slut på rafflande bildspel över min söndag.

Inga kommentarer: