lördag 17 september 2011

När vi mötte Lassie

Om vi såg Danny idag på Djurgårdsfärjan och Julius gick fram till honom och sa att han älskar "In the club" och att Danny inte alls visade att han kanske tyckte att det var jobbigt att bli störd av en liten snorig fyraåring med glass i hela ansiktet när han satt där och lyssnade på musik för sig själv, utan bara var jätterar och bara sa "hej kompis" och sen frågade vad Julius hette och hur gammal han var och gjorde high five på honom?

Och om jag blev alldeles starstruck och generad?

Jajamänsan.

Nu är Danny min nya idol. Så det så.

8 kommentarer:

MissParker sa...

Men älsk på det!

Annika sa...

Klart han inte tyckte det var jobbigt! Han är ju inte direkt någon paparazziförföljd Hollywoodskådis så han blev nog bara glad..! =)

emster sa...

fy fan va golli. heja danny!

Anonym sa...

Nu gillar jag också Danny!

Nipe sa...

Vi var på en liten minikonsert med Danny i somras, i en bilaffär som firade 20 år. Han sjöng fyra låtar och satt sen i två timmar och skrev autografer, kramade små snoriga barn och tonårsbrudar. Oavbrutet leende och vänlig mot alla. Tog sig så mkt tid att han fick skitbråttom till flyget. När han ska hoppa in i bilen när allt var slut och vi var några eftersläntare kvar, ropar min son Hejdå över hela gårdsplanen. Danny stannar upp vänder sig om och vinkar tilbaka och skriker Hejdå han med. Att han orkar säger jag bara. Nädå, jag blev inte heller starstruck ;)

Kattis sa...

Killar som gullar med snoriga/glassiga småfans ligger alltid på topplistan hos oss!

Elin sa...

Nu gillar jag Danny ännu mer!!

egoistiska egon sa...

Haha, åh vad fint!