tisdag 9 augusti 2011

Länkkärlek

Det är lite svårt det här med länkkärlek, ska man bara länka till såna bloggar man tror att kanske inte alla har upptäckt ännu, eller ska man bara länka till dem man tycker är bäst - oavsett storlek?

Det gör man ju som man vill såklart, men jag väljer i alla fall att göra det senare. Så nu kommer jag tipsa om en blogg som förmodligen alla, eller åtminstone de flesta av er, redan läser.

Men eftersom det här är en av mina absoluta favoritbloggar så känns det viktigt att den är med. Den är klok, rolig, varm och så himla bra på alla sätt och vis. Förmodligen är även hon som skriver den det också.

Ni hittar den här.

13 kommentarer:

Karlskronamamman sa...

En av mina stora favoriter också kan jag säga, coolt att Karin och jag bor i samma stad...måste väl göra mig lite känd också? Inte det, nehej...

Stjärnstoft sa...

Ja, hon är fantastisk.
och det är hennes bok också.
Köpeliköp ;-)

Northtwig sa...

Älskar Ketchupmammans blogg!! Och din :-)

Johanna sa...

Jamen, är inte Ketchupmamman en sådan där som 'goes without saying'? Älskar!!!
Men jag är också så lycklig över att även du finns till för att förgylla mina trista stunder.

Sara sa...

Helt ny bekantskap för min del, så tack!

Anonym sa...

Gillar också ketchupmamman. Måste tipsa om en annan sjukt rolig blogg: http://fredrik.cafe.se/ Fredrik Bäckman skriver helt underbart. Dessutom är han stollig som bara den. :)

Potatishäxan sa...

Tack för tipset! Ska börja läsa genast.

myaraq sa...

Ketchupmamman är SÅ himla bra! Och det var därifrån jag hittade dig och du är också sjukt bra.

(Inte fjäsk, bara sanning. Du ÄR bra!)

Pierre-Emil sa...

Oj, nu är jag jättenördig, men när du ger lite Linklove, så ska du egentligen använda dig av någon anchor-text också. Det är ju liksom ingen hjälp att du hjälper Ketchupmamman att ranka högt för ordet: Här.

Döp istället om länken till något passande, till exempel rolig mamma blog, så kommer inte bara fler att klicka på länken, men du kommer också att hjälpa ketchupmamman att hamna högre på Google om man söker på roliga mammor.

Hanna sa...

Visste direkt att det var den länken som skulle komma. Med all rätt.

Kristin sa...

Gulligt :) Det var ju genom Ketchupmamman som jag hittade dig :)

Otaliga projekt sa...

Ny blogg för mig, men precis som när man läser dina inlägg så skrattade jag även åt hennes.

Ketchupmamman sa...

Äsch då, jag som trodde jag skulle få läsa en ny, rolig blogg ;-)

Puss på dig!