fredag 9 december 2011

Kort pausmeddelande om att vara lat

Idag är det synd om mig för jag är sjuk. Med feber och allt. Men det var faktiskt inte det jag ville prata om nu utan om det här med att jag är en lat jävel.

Jag gillar verkligen att göra ingenting. Som nu till exempel - det finns massor av tvätt att vikas och disk att plockas ur maskinen, men jag ba nej. Jag tänker bara ligga här i mitt mjuka soffhörn under filten i det mjuka gula skenet från golvlampan i hörnet och lyssna på tystnaden och göra ingenting. Förutom att slumra lite förstås.

Så. Det var bara det. Nu kan ni tycka synd om mig för feber igen.



3 kommentarer:

LillaUlle sa...

Åh, då har vi feber ihop... tillsammans med resten av min familj. Trevligt!... och Krya på dig!

Chrissan sa...

Jag har inte feber, men bihåleinflammation. Så jag är också lite lat idag. Kanske inte bara idag.;)

Allt mellan Himmel och Potatisåker sa...

Alltså.
Jag tror du är min tvillingsjäl....
Jag kan sitta av tid som ingen annan, och jag ÄLSKAR att titta på tv... Även om jag in i mellan är aktiv och social, så måste jag ha de där dagarna av "nada"... :D

Krya på dig!!