lördag 16 oktober 2010

Vi väljer våra strider

Mona och många andra hade bloggträff igår, som jag också hade tänkt att gå på. Men jag valde en mer fredagsmyspysig aktivitet istället, jag stannade hemma och bråkade med Björn.

Vi bråkade givetvis inte om att jag skulle gå ut, sånt står vi över. Vi är väl inget tonårspar heller.

Nej, vi bråkade om vinterkläder istället. En hel fredagskväll. Och lite i morse också. För man vill ju inte vara som alla andra, tjafsa om pengar och dammsugning liksom.

Vinterkläder är så himla mycket coolare.

4 kommentarer:

Mångmamma sa...

Apselut, mycket coolare!!!
;)

Fraggelmorsan sa...

åh, snälla, berätta hur 17 ni lyckades börja bråka om vinterkläder? jag trodde vi täckt in alla tänkbara ämnen i vårt bråkregister, men detta var något vi missat. Vem vann?

Ting sa...

Tycker du skulle ha dragit det där bråket lite snabbt och sedan skuttat iväg på bloggträff.

MonasUniversum sa...

...och jag som hade gjort en namnlapp till dit..

Nästa gång kommer du.

Men det är skönt att höra att det finns fler som bråkar på fredagar..