torsdag 14 oktober 2010

Han drack i alla fall inte ur toaletten






Charles har - trots sin ringa ålder - en väldigt stark integritet. Han vägrade till exempel att fastna på bild idag när han sprang runt med storebrors kalsonger på huvudet. Storebrors använda kalsonger.

Stackars barn, det är väl så här man blir av att växa upp med en bloggande mamma antar jag. Man får en onormalt utvecklad känsla för att skydda sig från att bli exploaterad och den sker helt och hållet på bekostnad av förmågan att avgöra vad som är alldeles för ohygieniskt eller inte.

4 kommentarer:

Cattas liv o tankar sa...

Min lilla kröp omkring med brorsans kallingar på huvudet idag, fast rena :-)

MonasUniversum sa...

...och varför kommer inte du ikväll? Give me one good reason.

Knaada sa...

Lilleman dricker ur toaletten, jag tycker det är helt okej sålänge han kommer ihåg att tvätta händerna efteråt.

Anonym sa...

Knaada!!! Har du någon blogg? Jag tror att jag älskar dig också!!! Annacarin