fredag 29 oktober 2010

Döende. Igen.

Jag bloggade aldrig igår. Det var inte för att jag hade bloggtorka, var utan internet eller hade armarna bakbundna.

Nej, det var för att jag var så jävla trött. Jag var så trött att jag inte ens orkade läsa några bloggar. Jag höll mig vaken i ungefär 10 minuter efter att Björn kommit hem från Göteborg (det var så lång tid det tog för mig att äta upp chokladkakan han hade med sig. Det var godisdag igår visade det sig nämligen). Sen sov jag djupt och klockan var inte ens åtta på kvällen.

Jag vet inte om det är normalt att vara så här trött, får man ens vara det? Eller är jag döende? Jag vet inte själv, jag har ju ingen medicinsk utbildning direkt. Men det här känns inte normalt. Jag undrar om det kanske kan vara chokladbrist?

8 kommentarer:

Chrissan sa...

Jag är i så fall också döende.
Men det går nog över framåt våren eller så.
Kram på dig!

En annan Maria sa...

Trött + chokladsugen = gravid? Eller så är det bara höst.

Anonym sa...

Jag känner likadant, somnar som ett vrak med alla kläderna på var i varannan kväll. Det är himla onödigt att byta om, ska ju ändå ta på dem morgonen efter.
Mat the force be with you! /Jenny

Lotta sa...

Jag tänkte precis samma sak som 'En annan Maria'. Gravid?

Anonym sa...

Och jag med, lika som "En annan Maria" - lustigt att man kopplar trötthet till graviditet! Either way - hoppas du piggnar till, med eller utan liten myra i magen- det är trist på internet utan dig! /Lotta

Maria sa...

Nej, hade jag varit gravid hade jag förstått varför jag var så sjukt trött. Nu är jag liksom bara trött utan giltig anledning. Men med tanke på all choklad jag äter nu för tiden får jag nog snart en vacker liten gravidmage i alla fall. Men jag slipper förlossningen. Och bebisen.

inte skyldig sa...

Ja men seriöst, vad ÄR det? Är det bara mörkret? Jag har känt mig så här trött i typ två månader nu. Det är inte okej. INTE OKEJ!

inte skyldig sa...

så där! nu kör vi maria! du kör blutsaft och jag kör äckliga chi san. har just skrivit om det. höhö.