fredag 25 juni 2010

Vissa betalar bra för upplevelser, vi fick dem gratis


Det är ju trist när man inte har vädret på sin sida, så vi gjorde vårt bästa för att skaffa en minnesvärd midsommarafton i alla fall. Nån minut efter den här bilden är tagen skenade hästen som var fastspänd vid vagnen vi sitter på. Hej vad det gick! Hej dödsångest.

Men det gick bra. Jag fick med mig Julius när jag trillade av i en skarp kurva. Hej blåmärken! Och jag slår vad om att min midsommarafton slår era. Med hästlängder! (Förlåt, jag kunde inte låta bli. Det är vinets fel. Ingen ordvitsar nykter).

Nu försöker jag läka alla blåmärken med vin. Det går så där. I morgon ska jag fixa dem med godis istället.

4 kommentarer:

Suzan sa...

läskigt!!!

Anonym sa...

Kan du inte begära högt ekonomiskt skadestånd, så att du kan leva på räntorna resten av livet? Annacarin

Finnpajsaren sa...

Oh shit!
Men glöm inte chips o mjukglass också. De har fin läkande effekt. Men du ska äta det, inte bara badda!
Medelhavskram kommer här!
(jag vet töntigt, men jag kunde inte låta bli)

Maria sa...

Suzan: Ja då var jag inte kaxig om vi säger så...

Annacarin: Jo, det skulle sitta rätt fint faktiskt. Kan bli lite dålig stämning bara eftersom det var vänner till släktingar som äger hästarna.

Finnpajsaren: godiset gjorde susen! Det gick mycket bättre att sova andra natten iaf, kunde till och med ligga på rygg trots alla blåmärken. Socker is the shit! (och nej, jag är inte alls bitter när jag ser dina bilder. Jag vill inte alls vara vid medelhavet, nej nej. )