måndag 28 juni 2010

Meningslöst

Menåhvadjobbigtalltingblev! Pms-monstret kom hastigt och oannonserat till stan och jag skriker och skäller på alla som kommer i min väg och helst av allt vill jag bara ligga i sängen och läsa och äta choklad. Eller få chokladen intravenöst kanske, det blir nog mindre kladd då. Det är ju ändå effekten och inte smaken jag är ute efter.

Och inte orkar jag blogga heller, jag är ungefär lika trött som arg, så jag tänker faktiskt nöja mig med det här helt meningslösa inlägget idag. Om ni är mina riktiga vänner så stannar ni kvar ändå (säger jag för att kunna säga att det ändå inte var några läsare jag ville ha kvar när statistiken dalar för att jag har bloggat som en kratta på sista tiden).

Godnatt.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Blogga bara när du har lust!!! Älskar din ironi. Kram

Anna sa...

Jag kollar varje dag flera gånger och älskar din blogg! Även dalarna.

Ting sa...

Jag tycker att du är jättebra!

Bajsugglan sa...

Hej!
vilket underbart bloggnamn!
Tramsigt sammanträffande, jag har skrivit om en hamster (bland annat) som kissar i badkaret.
Hejhopp

Anonym sa...

Jag tittar in hela tiden. Känn inget tvång från min sida ;-). //Gina

The Queen of fucking Everything sa...

Klart vi är riktiga vänner, och som äkta sådana skadeglädjer vi oss naturligtvis med dina motgångar. Tyvärr måste vi ju bara gå in här för att kunna följa dem (och har med tiden utvecklat ett beroende-satan också!)varvid vi höjer din statistik, vilket motverkar vårt syfte.... Så att du drar ner på antalet inlägg passar oss rätt bra då det ger tillfälle att fila på en ny strategi, å andra sidan är vi ju beroende och sitter som klistrade och väntar på nyheter från hamstervärlden?

DU HAR LURAT OSS! DU ÄR OND!

Puss=)

LillaUlle sa...

Klart jag stannar kvar! Vem känner inte som du till och från liksom :)

Maria sa...

Tack snälla fina fina ni! Det här värmde lika mycket som choklad. Och det vill inte säga lite det!