söndag 13 juni 2010

Kärlek



10 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Det riktigt strålar om dem!

Shamrock sa...

Jag förstår honom fullständigt, en bidé är en klart underskattad badrumsinventarie!

AnnCharlott sa...

När jag var 7 år flyttade vi från ett tämligen omodernt hus till en nybyggd villa med ett stort badrum med en bidé. Som jag och min lillebror lekte i denna bidé. Den blev allt från det stora havet för våra små plastbåtar till en lyxig pool för våra Barbiedockor.

Sockiss sa...

vackert som en saga! *torkar tårarna*

Lotta sa...

Jag minns ljuva stunder med bidén från när jag var liten också.....

Maria sa...

Knasterfaster: Det var ren och skär lycka!

Shamrock: Frågan är om ni ser på dem på samma sätt. Eller står du också och häller upp vatten och plaskar med händerna i det för att sen ta upp proppen och tugga lite på den?

AnnCharlott: Haha! nu hade jag ingen bidé när jag var liten - men om jag hade haft det hade jag lekt samma saker.

E: Det saknas bara stråkmusik...

Lotta: Men du kom över det?

Lotta sa...

Jodå,jag kom över det... Vi flyttade när jag var 15 så jag hade inget annat val.

Maria sa...

Det kanske var därför ni flyttade?

Lotta sa...

Om det vore så väl, nej,huset var helt enkelt för stort. Vi orkade aldrig städa. Sen höll jag nog mitt bidé intresse hemligt av någon outgrundlig anledning :)

Maria sa...

tror du ja. fråga din mamma om vilken den egentliga anledningen var.