tisdag 1 juni 2010

Nästan död















Ser ni hur mager jag ser ut? Det är för att jag kräktes i natt. Förmodligen på grund av migrän, men kanske bara för att jag tyckte att det var en festlig grej att göra kvart i ett. Jag minns inte riktigt så här i efterhand.

Hursomhelst, Björn sa "älskling, jag klarar inte av att se dig tyna bort på det här viset. Jag åker omedelbums och köper choklad till dig, vad sägs om den där nya Marabou Polka som du bokstavligt talat drömt om att prova i flera veckor? Och sen vill jag se att du äter den. Hela! Tänk på att barnen behöver dig".

Så nu sitter jag här, mager och eländig och väntar på min choklad. Förhoppningsvis kommer mitt bmi att nå tillbaka upp över svältgränsen igen innan kvällen är slut.

9 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Efter att du smakat den kommer du att dansa Polka -yr och faaantastiskt lycklig av den fantastiska smaken! Din Björn är en fin man som ser till att du inte tunnar ur mer-heder åt honom!

LillaGrå sa...

Kanske att det var något lurigt i den där tablettasken i alla fall?

Knasterfaster sa...

Ja jag ser att du är mager och så har du en fin lite pussmun.

Anonym sa...

Passa dig för att hamna i chokladträsket! Jag sitter fast i ett missbruk av Marabous Passionsfrukt & chili. Jag är förlorad och ev fritagningsförsök och sådana där amerikanska modeller av övertalning biter inte på mig ;-).

Gina

Anonym sa...

Men hur är det med dig? Du har ju migrän för jämnan nuförtiden?!
Jag lider med dig, det verkar inte vara någon höjdare. Tur att du har hittat världens bästa Björn (ledsen, men världens bästa man är ju tyvärr upptaget...nästan alla dagar i alla fall...) som vet hur man får en kvinna på fötter igen. Själv ska jag gå ner och plocka in disken samtidigt som jag tröstäter haribo-nappar (som jag för övrigt fick köpa själv).
Sköt om er!
Kram / Sissel

Anne sa...

Marabou polka är god, men jag håller med en av de föregående talarna, Marabou passionsfrukt och chili är himmelskt fantastisk.

Sockiss sa...

fazer med marianne är ju i och försig bäst... men å andra sidan är jag finne och partisk i den frågan...

Maria sa...

Tjillevipp morsan: En hungrig Maria är en arg Maria. Han har lärt sig det genom åren.

LillaGrå: Tur att jag åt upp den då!

Knasterfaster: Ja, den kommer liksom fram när jag blir så där utmärglad.

Gina: Men chili? I choklad? Det kan väl aldrig vara gott?

Sissel: Jag äter nog för lite godis. Därav migränanfallen.

Anne: Ja polkan vad god, det kan jag hålla med om iaf.

E: Ja! Den hade jag glömt bort! Den är ju fantastiskt god!

WE OFFER ALL KIND OF LOANS - APPLY FOR AFFORDABLE LOANS sa...

Do you need a genuine Loan to settle your bills and startup

business? contact us now with your details to get a good

Loan at a low rate of 3% per Annual email us:

Do you need Personal Finance?

Business Cash Finance?

Unsecured Finance

Fast and Simple Finance?

Quick Application Process?

Finance. Services Rendered include,

*Debt Consolidation Finance

*Business Finance Services

*Personal Finance services Help

Please write back if interested with our interest rate EMAIL: muthooth.finance@gmail.com
Call or add us on what's App +91-7428831341