torsdag 30 december 2010

Twitter

Jag har i säkert två års tid nu trott att Twitter bara är en fluga. Men jag vet inte, jag har nog fel. Jag är nog inte så jättebra på att avgöra vad som funkar och inte funkar. Jag trodde till exempel att jag kunde äta geishapraliner i smyg i bilen utan att Björn skulle märka något (prasselprasselPRASSELprassel), men det gick ju inte alls så bra.

Hursomhelst, twitter var det ja. Man kan ju liksom inte följa nåns twitter utan att ha twitter själv. Mycket irriterande. Och det finns ju massor av spännande, roliga och intressanta människor som twittrar. Som jag faktiskt vill följa. Och så SJ såklart.

Så nu har jag krupit till korset och skaffat twitter jag också. Och plötsligt kan jag inte komma på en enda människa som jag vill följa. Så ge mig tips! Överös mig med bra twitters (twittrar?).

Och glöm naturligtvis inte att följa mig. Följ mig, avguda mig, älska mig.

Eller bara följ mig. Det räcker.

Vem vet, jag kanske till och med kommer twittra (läs: förstå hur den där komplicerade jävla skiten egentligen funkar så att jag faktiskt kan twittra själv) så småningom?

7 kommentarer:

Chrissan sa...

Jag har twittrat. Menlagt av.
Blev för mkt med blogg, Twitter och Fejjan:)

Ting sa...

Ting_E_Ling

Singelmamman sa...

Jag förföljer dig nu.

Ting sa...

och nu följer jag både VMHIH och Singelmamman!

tojis sa...

Nej, uppmuntra mig inte att själv börja! Jag har försökt fäkta undan det länge, trots att det nog skulle passa mig bättre än en blogg egentligen.

Hur som helst, det finns en amerikan som twittrar under namnet "Shit my dad says" eller nåt sånt, ska vara fantastiskt kul.

Skit, känner att det bara är en tidsfråga nu innan även jag är igång.

Anna sa...

Har tänkt som dig, men kanske borde man kolla in det där Twitter. Bara så løjligt namn...
Førresten, jag førljer dig här på din blogg och måste säga att du är så jäkla roligt, härligt syrlig!
Gott nytt år!

Anonym sa...

Bara du inte slutar med bloggen, så får du "kvittra" så mycket du vill. Jag är inte så teknisk, så jag är glad att jag kan läsa din blogg. Krångla inte till det för mig. Annacarin