Förra veckan gick vårt internet sönder (och eftersom varken vi eller comhem riktigt vet varför är det ingen som kunnat laga det). Idag slutade boxen ta emot tv-signaler.
Jag vill inte på något sätt skrämma upp någon i onödan här nu, men det KAN vara så att apokalypsen är på väg.
3 kommentarer:
Nä jag skulle kalla det för normalläget med Comhem. Vi drabbas också titt som tätt och alltid säger deras support att vi ska testa med en ny sladd. Allvarligt. Hur känsligt är systemet? En ny sladd i kvartalet?
Jag håller med Anna. Jag bodde i ComHem-hus tidigare och det var väldigt lynnigt. Det som hjälpte var att kontakta en avlägsen kompis som jobbade som tekniker i företaget och som kunde se till att vi fick en ny uttagsplats i skåpet vid vägen. Kabeltv-nätet är gammalt och lynnigt helt enkelt.
Fruktansvärt. Jag lider med er. Min tv gick sönder när min son var två år gammal. Dom 8 dagar innan vi fick en ny var traumatiska. För mig. Att om och om igen förklara att man inte kan kolla på film med en död tv höll på att ta kol på mig.
Marie i Svartehallen
Skicka en kommentar