fredag 31 augusti 2018

PMS

Att ha PMS är att lyssna på en ljudbok och på fullaste allvar vara tvungen att stänga av för att man blir så arg, sårad och kränkt när huvudpersonens pojkvän är otrogen. Det är också att börja gråta ute på gatan nästa gång man lyssnar på samma bok och en annan karaktär är oväntat snäll mot huvudpersonen.

Att ha PMS är också som att gå runt utan hud, och allting som andra människor säger eller inte säger sticks och gör ont och landar i det stora svarta hålet som finns i magen och som gör allting plötsligt känns meningslöst.

Att ha PMS är ett sånt jävla svek mot kvinnor av naturen.

2 kommentarer:

Johanna sa...

Pms är det sjukaste som finns. Så jävla märkligt och hemskt. Undrar också: vilken bok?

Theresa williams sa...

Hej, jag är Theresa Williams. Efter att ha varit i förhållande med Anderson i flera år, han slöt mig, jag gjorde allt för att få honom tillbaka men allt var förgäves, jag ville ha honom tillbaka så mycket på grund av den kärlek jag har till honom, Jag bad honom med allt, jag lovade men han vägrade. Jag förklarade mitt problem till min vän och hon föreslog att jag snarare skulle kontakta en stavskärare som skulle kunna hjälpa mig att förtrolla för att få honom tillbaka men jag är den typ som aldrig trodde på stava, jag hade inget annat val än att prova det, jag skickade med trollstavarna, och han sa till mig att det inte var något problem att allt kommer att vara okej innan tre dagar, att min ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han kastade trollformeln och överraskande under den andra dagen, det var runt 16:00. Min ex ringde mig, jag blev så förvånad, jag svarade på samtalet och allt han sa var att han var så ledsen för allt som hände att han ville att jag skulle återvända till honom, att han älskar mig så mycket. Jag var så glad och gick till honom att det var så vi började bo tillsammans lyckligt igen. Sedan dess har jag lovat att någon jag känner som har ett relationsproblem, jag skulle vara till hjälp för en sådan person genom att hänvisa honom eller henne till den enda riktiga och kraftfulla stavskärmaren som hjälpte mig med mitt eget problem. Hans e-postadress: {drogunduspellcaster@gmail.com} du kan skicka e-post till honom om du behöver hans hjälp i ditt förhållande eller något annat fall.
1) Älska trollformler
2) Lost Love Spells
3) Skilsmässor
4) Giftermål
5) Bindande trollformler
6) Uppdelningar
7) Dödsförtroll
8.) Du vill bli befordrad på ditt kontor
9) vill tillfredsställa din älskare
10) Lotteri
Kontakta denna fantastiska man om du har problem för en varaktig lösning
via {drogunduspellcaster@gmail.com}