torsdag 30 oktober 2014

Hamsterbloggen goes träningsblogg

Det är banne mig svårt att få tid att träna när man har tre små barn. På riktigt alltså, det är inte bara en lökig bortförklaring.

Men det här jävla mörkret gör ju att den lilla tid som man faktiskt har till sitt förfogande plötsligt inte känns så lockande att utnyttja för att gå till gymmet på. Team hata mörker liksom.

I alla fall, igår tänkte jag därför att jag skulle vara duktig och träna hemma istället så jag slog på min lilla Nike träningsapp och körde på.

Och idag har jag faktiskt haft lite träningsvärk! I både mage, insida lår och rumpa. Detta skulle nog mycket väl ha kunnat ses som ett kvitto på att jag var duktig igår.

Om det inte var för det att det bara var axlar och rygg jag tränade igår.

/Träningsexperten

2 kommentarer:

lavitadeluxe sa...

Ha,ha. Jag tränar så sällan så jag får träningsvärk när jag har sex och sitter på huk:)

Tantaugusta sa...

Tid är en dyrbar bristvara tyvärr. Jag tränar på mornarna, då störs inga andra rutiner. Kan det vara något?