tisdag 13 april 2010

Snart körkort

Det var som jag alltid har anat - jag är en naturbegåvning när det gäller att köra bil. Bilskolläraren var full av beundran och sa hela tiden att det gick så fantastiskt bra och att jag var ovanligt duktig.

Det kan ju vara så att hon bara är en väldigt positiv person och gärna berömmer sina elever för att få dem att känna sig duktiga, men det tror jag inte. Vem gör så liksom? Det verkar vara lite långsökt.

Nej, jag är helt enkelt född att köra bil. Så enkelt är det.

9 kommentarer:

Fru Venus sa...

*skrattar* Underbart! Då är vi två då :-) Duktig tjej!

Björn sa...

Att köa motorväg är inte så roligt som det kanske låter....

Renée sa...

Låter gött! Själv har jag krockat med trafikskolans bil, det är inte dåligt eller hur!!!

Anonym sa...

Du är säkert den enda eleven som betalar kontant. Därav den trevliga tonen hos läraren.... Annacarin

Anonym sa...

Jamen du har ju provkört med den där lilla smidiga röda bilen du visade häromdagen. Självklart har du koll på läget.

Camilla sa...

Yay för dig! Ska Björn övningsköra med dig oxå?

Maria sa...

Fru Venus: Tack! :-)

Björn: Neggo. Jag vill ju bara få köra snabbt.

Renée: Haha! Imponerande! Trots dubbelkommando?

Annacarin: Äsch, nu är du väl lite väl negativ här va. Jag råkar bara vara en naturbegåvning.

Allt är konstigt: Sant! Det var nog det som gjorde det, all övande på vår lilla röda sportbil.

Camilla: Jajamänsan, så fort vi får det tillståndet också.

Anonym sa...

Var körskoleläraren full av beundran eller bara full...
Nä, jag skojsar bara. Jag sa ju att det skulle gå bra...
Lycka till i fortsättningen!

Maria sa...

Hon kommer bli komma ihåg mig som eleven som tog sitt körkort snabbast!