måndag 5 april 2010

Hejdå. Tack för den här tiden.

Jag tror att jag är döende hörrni. Min påskdepression gick ju naturligtvis - precis som ni sa - bort med godis. Inga problem, igår kväll var allt som vanligt igen.

Men idag. Idag har jag ont i halsen, känner mig febrig och har ont i kroppen - och mår illa! Det hjälper inte hur mycket lindt-choklad jag än trycker i mig. Det måste vara något dödligt, jag kan inte tänka mig något annat. Jag vill inte ens googla på symptomen för jag vill helst leva i ovisshet om hur lång tid jag har kvar här på jorden. En dag eller en vecka, jag vill inte veta.

Om jag fortfarande lever ikväll uppdaterar jag då. Jag förstår att ni kommer vilja ha en väldigt detaljerad lägesrapport om mitt välbefinnande då.

5 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Lilla du, ät inte mer Lindt-choklad. Byt till en annan sort så skall du se att du snart mår bättre! Krya på dig!

Renée sa...

Herregud! Köp inte den dyra ta billi-billi 4:90 chokladen på ICA!

Maria sa...

Knasterfaster: Jag tror jag ska prova på lite glass sen ikväll. Det kanske funkar bättre.

Renée: Men det är inte vi som har köpt den - vi har fått den i påskpresent. Och det är det som är hemma.

Anonym sa...

Har haft samma sjuka 1 vecka nu, tror jag varit döende minst tre gånger om dagen, men se på tusan jag lever än. Det finns hopp!

Fru Venus sa...

Jag skulle gärna vilja veta symptomen, kanske det är just det jag har!?