torsdag 15 april 2010

Öppet brev till vintern

Ok vintern, you son of a bitch. Jag har hört att du planerar någon slags comeback i morgon. Men det ger du fan i, hör du det? Du är slut nu. Ingen vill ha dig längre, alla hatar dig. Vi vill inte ens ha dig nästa säsong. Jag vill ha en grön (brun) jul i år till och med, hör du det?

Idag var jag klädd så här:


Och det var minsann alldeles lagom. Kommer du hit i morgon och äcklar dig med en massa snö igen tänker jag växthuseffekta ihjäl dig så fort att du inte ens hinner säga snöstorm! Jag tänker köra bil dygnet runt, bara äta kött och låta kylskåpsdörren alltid stå på vid gavel. Och om det hjälper kan jag tänka mig att slå ner små tanter på stan också (men bara de griniga. Man har väl gränser).

Se det som en utmaning.

4 kommentarer:

Renée sa...

Snö är trist som fasen när det kommer då man verkligen inte vill. Köp en stor hårtork och blås bort skiten ;-)

Heleena ♥♥♥ sa...

Jag hänger på!

Roblin sa...

Buhu, jag tittar på snöblandat regn just nu.
Vik hädan, jävla äckelvinter! *gör korstecken*

Maria sa...

Renée: Tror du verkligen att det funkar?

Heleena: Det är bra, ju fler desto bättre!

Roblin: Fy fan! Hoppas det gick över snabbt.