måndag 26 april 2010

I love me

Jag var på anställningsintervju idag. Och jävlar vad bra det gick. Jävlar vad bra jag är, jag sålde in mig så bra att jag höll på att anställa mig själv när jag gått därifrån.

Frågan är bara om hon som intervjuade mig blev lika bländad av min charm. Eller om hon bara tyckte att jag hade vissa självinsikts-issues.

Jaja, om inte hon anställer mig så gör jag det. Synd bara att jag inte betalar så bra lön. Eller rättare sagt ingenting. Men jag skulle vara en jävligt bra chef.

5 kommentarer:

MissJoi sa...

haha så där har jag oxå känt ibland när jag gått ifrån intervjuer.. eller bara haft en jävligt bra joidag med mina vänner där jag skämtat mkt o varit roolig. Då är man mer än nöjd med sig själv... Riktigt gött faktiskt.

Tjillevipp morsan sa...

Jävlar jag håller en tumme för att anställningstanten fattar hur jävla bra du är! Ja jävlar jag håller bägge tummarna..

Maria sa...

MissJoi: Det är en bra känsla ja :-)

Tjillevipp morsan: Tack ska du ha! (Och ja, jag vet att jag svär mycket. Men jag får ju inte svära här hemma längre med vår lilla papegoja. Och nånstans måste man ju få utlopp för alla svordomar!)

Anonym sa...

Jag håller jäklar i mig alla tummar jag också. Det kan du ge dig fan på!
:D

Maria sa...

Tant Björn: Tack som fan!