torsdag 8 april 2010

Sköt dig själv unge

- Blanda inte in mig i din förkylning.

Kan man vara tydligare än så? Nej, jag tror inte det. Ändå tycks inte Charles fatta, trots att jag sagt det jättemånga gånger till honom idag. Fan, jag har min egen förkylning att bry mig om.

Men antingen är han trög eller bara jävlig för han fortsätter att tvinga mig att torka hans snor, ge honom nässpray och handskas med hans extrema grinighet.

Bortskämda unge. I morgon får han gå upp själv om han vaknar innan halv sex. Jag tänker i alla fall ligga kvar i sängen med öronproppar.

4 kommentarer:

Sofi sa...

:) Lycka till!

Knasterfaster sa...

Om du är sjuk så tycker jag att Björn ska ta med sig Charles till jobbet så att du får lite lugn och ro. Kram - krya på dig!

MissJoi sa...

Tycker jag absolut du ska! Ignorera.. han får väl växa upp för guds skull ;D

Maria sa...

Sofi: Ja det gick ju sådär...

Knasterfaster: Sikken bra idé! Jag tror att han får ta med sig honom hela nästa vecka faktiskt.

MissJoi: Faktiskt. Jag vill ju som sagt verkligen INTE curla mina barn.