onsdag 21 april 2010

Fuck me

7 kommentarer:

Fina sa...

Hahahahahahahahhahahahahah!

Sockiss sa...

oh nej!! vilken tönt du är!!

Anonym sa...

Äsch, läkarna står i maskopi med läkemedelstillverkarna när det gäller att sälja medicin - du är den minst allergiska personen i världshistorien egentligen.

Malin J sa...

Jag HATAR pollen. Jag överdriver inte, jag verkligen hatar pollen. Från början av mars till slutet av september så är jag beroende av en jäkla massa DYRA tabletter och ögondroppar och nässprayer för att överhuvudtaget kunna stick ut huvudet i "friska" luften. Och sedan när man väl kan andas ut (läs in) utan att luftrören korkas igen av pollen, vad händer då? Jo då kommer höst och vinterförkylningarna. Jag är ta mig fan snuvig året runt!
Undrar om man kan transplantera luftrör och näsa från någon som inte är allergisk? Jag skulle betala vad som helst för att slippa allergin.

Maria sa...

Fina: Du - jag är inte ens i närheten av att vara lika allergisk som du.

E: Kommer du sluta läsa min blogg nu?

Sofie: Ja! Så är det ju såklart! Att jag inte tänkte på det. Tur att du kom på det!

Malin: Se till att du väljer någon med snygg näsa då bara. Man vill ju inte ha nån med massa hårstrån i näsborrarna och vårtor ovanpå.

Anonym sa...

Antihistamin = Köp Tablett Tavegyl ... Om du behöver en översättning ...

Anonym sa...

Såg att du också var lite allergisk mot Timotej- visst inte att man kunde ta blodprov mot schlagerfestivalen också???? jag gillar inte heller den låten särskilt mycket- måste kolla om jag nyser eller kliar mig i ögonen extra mycket nästa gång den spelas på radio ;-)

//Lena C