måndag 24 juni 2013

Midsommarhelgen





Charles fick snickarbyxor i födelsedagspresent. Här lajvar han sur och överkroppsvisande byggarbetare som äter medhavd smörgås till lunch.


Mindre sur var han sen när han själv fick välja efterätt på sin födelsedag. Glass, jordgubbar, strössel och ostbågar. Inga konstigheter alls.





En kväll när vi skulle gå och lägga oss var det så här freakkin ljust ute  kvart i elva på kvällen! PÅ KVÄLLEN!  Jag blev alldeles tokig och ville inte gå och lägga mig utan sprang bara runt i cirklar och ropade "ser du hur ljust det är ute?" till Björn. Efter ett tag sa han "nu räcker det, nu går vi och lägger oss" så då slutade jag. Men jag blir fortfarande alldeles kollrig av lycka när jag tänker på det.



Det här är en prästkrage. Den tog jag bild på när det var så där ljust kvart i elva på kvällen. Det finns egentligen inte så mycket mer att säga om den.


Inga kommentarer: