lördag 14 maj 2011

Stäm blogger

Jävla som blogger har legat nere hela dagen. Så himla typiskt eftersom jag hade skrivit så många nya roliga och smarta inlägg, som liksom aldrig kom upp.

För det är ju verkligen inte så att jag egentligen inte riktigt haft tid att blogga idag, utan bara lite halvhjärtat försökt skriva ett kort meddelande i förmiddags. Verkligen inte. Jag menar, bloggers probem hade ju knappt varit upprörande i sådan fall. Och det har de ju. Jag har ju inte kunnat blogga alls på hela dagen.

Stackars er.

3 kommentarer:

Lina sa...

Har du klarat dig från inlägg som försvunnit? Många som blev av med alla inlägg skrivna efter den 11:e. Jag har fått tillbaka mina som tur var, men det verkar vara flera som inte fått det.

Unknown sa...

Det går inte att komma in på blogg.spot bloggar och inte lämna kommentarer. Helt hopplöst.
Ibland fungerar det.

Maria sa...

Alltså, jag vet inte om alla inlägg är kvar. Jag är så förvirrad att jag inte kan minnas vad jag skrev för bara två dagar sen.